Brand de brand

minunatul brand de tara

Cat de prosti trebuie sa fim vazuti, noi poporul condus, de catre minunatii politicieni, daca ni se serveste o gogoasa ca asta.

Da, ma refer la minunatul brand de tara “Explore the Carpathian garden” pe care demoazela Udrea a prezentat-o cu atata tam-tam, pardon cu atata nerusinare drept un brand original, care surprinde spiritul autohton si vine in incurajarea turismului romanesc. La partea cu “surprinde spiritul autohton” mai ca as fi de acord, din moment ce in tara asta se fura orice, ma gandesc ca deja face parte din spirit national actiunea de furt.

Cred ca ce ma deranjeaza cel mai mult e ca, ca de fiecare data, nu se spetesc de la a face furtisag pe fata. Pai cum pana mea poti sa declari ca ai platit cu 900.000 euro un concept care este clar ca e , cel mai bland vorbind, inspirat pana la pixel dintr-o alta sursa. Nu trebuie sa fii designer ca sa vezi similitudini, pardon, sa constati caracterul identic al brandului de tara cu cel al firmei de transport britanice.

Acum, daca nu ar fi existat alternative …. doamne ajuta ca suntem suficienti oameni in tara asta care am fi fost in state sa venim cu idei. Chiar si gratis, ca cei carora le place sa creeze nu pun banul pe primul loc.

Tot ce imi dorec in momentul de fata este sa se trezeasca cei de la ministerul turismului cu un proces penal. Ar fi pe drept, chiar daca tot noi contribuabilii de rand am fi cei care am plati. Macar de ar avea un dram de constiinta sa paralizeze sa rahaturile pe care le fac ….

Advertisements

~ by Daniel Codrea on July 30, 2010.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: