prima si cea mai crunta

De multa vreme am tot zis ca ma voi apuca sa fac o recenzie la cateva reclame pe care, eu personal, le consider, in cel mai bun caz, de prost gust.

Multe dintre acestea, poate ca plac la mai multa lume, sau poate ca au un mesaj care mie imi scapa cu desavarsire.

In orice caz, cele ce vor urma in aceasta categorie , si, mai ales, cele cateva cuvinte pe care le voi scrie despre ele, mi le asum in totalitate.

Asadar, prima reclama cu care am vrut sa deschid seria dezastrelor, este una la un detergent de haine, care scapa, de noutatea detergentilor din posete sau sacose. Este o reclama veche, de dupa revolutie, cu protagonisti barbati.

Delectati-va, desgustati-va:

Comentarii:

  • saracii de ei
  • vai, saracii de ei
  • jesussssssssssssssssss

Daca cineva reuseste sa imi schimbe parerea, va rog, sunt curios.

~ by Daniel Codrea on March 24, 2009.

Leave a Reply

 
