corporatie au ba?

Sunt multi care prefera sa lucreze intr-un mediu cu cat mai multi colegi, cu vanzoleala continua, cu sefi, sefisori, bagatori de seama, etc.

Eu unul sunt ffff multumit ca am reusit sa gasesc un mediu fara aceste caracteristici corporatiste. Mediu restrans, progres vizibil, satisfactie pe masura.

Nu as putea sa ma imaginez intr-un birou cu 30-40 de colegi, unde fiecare sa fie cu durerea lui/ei de bibilica. Atatea voci, atatea pareri, atatia ochii care, la un moment dat ti se pare ca te urmaresc pe tine.

La mine muzica imi canta in ureche, monitoarele nu isi arunca ochii pe mine, si nu am sef care sa imi susure in ceafa si sa isi intinda mana peste umar sa imi atraga atentia ca “acolo ai gresit ceva”. Parca e mai echitabil, si mai sanatos.

Cand ma gandesc la cum era inainte, la acel alt loc de munca, unde capul imi vajaia de indata ce aparea “za boss”, tulai doamne. Vorba aceea, macar o sa am ce povesti la nepoti. Indubitabil. Tousi as prefera sa le pot povesti si despre lucruri mai normale, nu doar despre idioteniile cotidiene facute de distinsul meu fost superior :))

Si doar, dee, ca era departe de a fi o corporatie, in afara de “cooperativa munca in zarad”. :p

Dar cum tot raul inspre bine, traiasca schimbarile de mediu.

Urez la toti acest pas. Cine se simte stie de ce.

O zi cat mai faina!

la berou

~ by Daniel Codrea on January 8, 2009.

2 Responses to “corporatie au ba?”

  1. amin si la prima aluzie, si la ultima…

  2. Traiasca. Si sa speram ca o sa “se” faca si pentru altii pasul ala 😛

Leave a Reply

 
