functionarism miticesc comunist

ziua nasoala se cunoaste de dimineata. sau ma insel, oare?

azi eram total fericit dimineata. planuisem sa ma duc repede la posta, sa ridic cartea ce imi venise, si fuga la munca. ei dar cum planurile deacasa ajung la posta si mor la coda, iaca ce patesc.

ma iau cu 20 de min mai repede si ma duc la posta, ca de, 20 de minute sa imi dea o carte, intr-o posta de cartier, e suficient. eroare de calcul. daca intalnesti o tanti cu un chef absolut mort in fasa, cu un sictir in ea mai mare decat colacul de grasime, si cu o privire tampa, acuzatoare, ca nu esti in stare sa ghicesti unde trebuie trecute datele de buletin pe un formular ce avea doar o casuta, si anume cea pentru adresa, asta este.

dupa ce ii dau hartiuta de comanda, imi da sa-mi scriu datele de buletin, imi zice ca ii datorez 1 leu taxa de depozitare. cum eram deja cu capsa pusa, pentru ca alea 20 de min sau scurs deja de 10, stau si o intreb : nu va suparati, dar percepeti taxa de depozitare pentru prima noapte in care doarme coletul la dumenavoastra in institutie?” “va rog nu fiti nesimtit” “jeeeee?????? adic tot eu is ala cu soric pe fata, dupa ce stau ca vita la rand si astept sa scrieti o factura , si acu imi ziceti cu nonsalanta ca am si taxa de depozitare. poate fi si 1 ban taxa, sunt curios de ce o percepeti. din cate stiu un colet este tinut 10 zile, si taxa de depozitare se percepe dupa 3 sau 4 zile, eu am capatat chitanta aseara” “domnule trebuie sa achitati o taxa de depozitare, toata lumea o face” “sa traiti, de ce nu ati zis asa. daca o face toata lumea oi faceo si io, ca altfel or arunca astia cu pietre in mine, ca ios diferit”.

na deci dupa ce raman in dilema si mai mare cu depozitarea , tanti imi zice ca mere saduca coletu. io zic ok, gandinduma ca fug rapid in statie si nici nu pierd multa vreme. ete na. eroare de calcul 2. daca completarea hartogariilor si a unei facturi dureaza aproape juma de ora, aducerea unui colet (adica o carte) dureaza tot atata.

tanti imi da cartea si imi arunca asa cu sictir “vai ca a trebuit sa caut peste tot coletul”

nu mai zic nimic, ies si cuget, daca eu am capatat ieri bonul, coletul o venit alaltaieri. daca de alaltaieri coletul o trebuit cautat ma gandesc la 2 variante: 1)posta romana merge mai bine decat multi ar crede doar se ascunde dupa o fatada birocratico-cretino-comunista

2)organizarea este una birocratico-cretino-comunista.

dileme, dileme…..

problema mare e ca mai astept 2 colete saptamana asta, mi-i si groaza sa ma gandesc. cred cami cer zi libera de la munca….

~ by Daniel Codrea on November 27, 2008.

One Response to “functionarism miticesc comunist”

  1. :)). mai tata, numa bine, o zi libera de la munca!!! si poate, seara, obosit cum ii fi, o sa cetesti din carte, ca de, ai muncit-o tata zoua! iar un leu taxa de depozitare, suna mai bine decat Mita instalator, trecuta pe o factura de la o mare institutie de stat, munca mainii unei secretare blonde!!!!

Leave a Reply

 
