Solicit partie

de la o vreme incoace, slalomul de dimineatza, ala, cel obisnuit pe care il face fiecare din fata blocului pana unde are de mers, parca iti vrea pune imaginatia la contributie tot mai tare.

azi, de pilda, cum deja is obisnuit sa nu ma avant prea tare afara din scara ca risc sa-mi infig botul in vreo masina, ma stradui io asa sa nu dau nici peste ailalti de se chinuie sa-ncapa pe trotuar si ajung la trecere. aici lume, de zici ca pitai gratis. ma uit si eu de ce. nimic mai simplu. erau masinile asa de frumos aliniate pe trotuar, pe langa trotuar, pe trecere, si dealea, incat mi sa parut mie ca e lume multa. de fapt eram tot aia din fiecare dimineatza doar dati asa mai la spate ca sancapa unu cu jipu pa trotoar, ca deh, se poarta, ce pana mea.

na, si cu injuurii in gand ca mam frecat de un jeg de masina (apropo, voi soferi care parchati shtifturi atat de aproape unul de altul – macar spalati-le mah , ca deja mam saturat sa va tot car jegul pe haine), merg eu agale mai departe in drumu meu, cand iaca si pe stradutza aia de-o pargur io in fiecare dimineatza de munca, azi parca toti s-or gandit sa nu plece devreme, sau, dat-a dracu si s-or inmultit, de va zic ca abia am reusit sa ma feresc de aia de circulau pe strada, si de aia de zaceau pe trotuar.

si atunci mai stau sa ma gandesc ca oare eu ce schimbari majore as vrea? pai pana la alea majore tot de rahatul de jos ma dau, si ma frec, si ma feresc pe cat pot.

da partea ironica, ca intotdeauna ii una, numai trebe s-o cauti. ii ca au trasat marcaju pe stradutza asta imbacsita de masini. asta n-ar fi nelalocul ei atat de tare (ca nu incap doua masini una langa alta, aia e alta poveste) da saraca strada nu cred c-o mai vazut urma de asfalt de prin 1900 toamna, ca-i numa gropi si cratere si de-alea. important e cavem dunga alba pe mijloc – the rest doesn’t matter, does it???

~ by Daniel Codrea on November 3, 2008.

Leave a Reply

 
