je m’en fous

Stare de fapt. Simt cum totul mi se agata de gat, si nu sunt bratele unei femei dulci care sa ma ajute; sunt tentaculele grijilor si nevoilor si dorintelor si angoaselor si a tuturor lucrurilor pe care nu le pot numi. Mi se pare ca lumea se intuneca pe zi ce trece, ma arunc intr-un spatiu fara soare, unde totul exista intr-un gri permanent. Partea oprimista din mine, rade cu ironie ca macar nu e totul negru. Partea pesimista imi spune ca de ar fi negru macar nu as mai vedea cele ce razbat din griul permanent.

Stare de spirit. Mi se rupe de orice nu ar trebui. Ma chinui sa imi indeplinesc niste dorinte de la capatul listei doleantelor. Ma inec in maruntisuri, pentru a nu ma mai chinui cu lucrurile importante. Simt ca pierd, ma pierd. Devin afon la vorbarie goala, devin avid de prostie.

Stare de crez. Cel mai ingrijorator lucru este ca nici nu ma mai strofoc pentru a gasi o portita. Incep sa ma complac in ceea ce este pretutindeni. Visele se estompeaza intr-un amalgam semi bolnav.

~ by Daniel Codrea on October 7, 2008.

One Response to “je m’en fous”

  1. mai tata, ia sa te trezesti tu umpic!!!! ce-i cu toamna asta in tine?!!!
    pana cerbului!!! ia, scutura-te!!! ce lucruri maretze urmarim noi, ha? aaa, ca nici nu urmarim asa lucruri maretze, ca defapt ne-am multzumi si cu putzin…pai atunci fratele meu drag, ia, multzumeste-te!!!
    mai razi si tu la soare, ca nu te doare, si cand te mai intalnesti cu un dorel, pana asteptzi sa potzi trece si tu strada, ia mai casca ochii la cer, la duduile dimprejur, poate-or avea nevoie de ajutor, si s-or incolaci bratzele in jurul gatului tau vanjos de scorpie veninoasa si acida, si doar-doar s-o mai imbuna inima-n tine, si s-o mai scutura din prafu’ griului aluia, s-o da-n alb!
    ti tzuc, molcom si cu drag, ca ardeleanca inimoasa ce-s! no hai, pa

Leave a Reply

 
