Deci daca e sa merga asha cum merge, macar sa nu tempiedici

Ultimele zile au adus un adevarat calvar vietzishoarei mele shi asha nelalocul ei. De la aproape calcat de masina, la apropape enervat la culme, la aproape dus cu pluta, toate se adunara si se destramara si iarasi o luara de la capat.

Poate Cartarescu ar gasi o explicatie mai mirobolanta faptelor de mi se intampla, sdau poate nu, poate doar lear nuanta sa para mirifice.

In fine, zile de vara cu aberatie din aia cu punct si virgula. Toate te chinuie si totusi nu stii de ce. Am un junghi si nu trece, buba e ca nush ce ma doare.

Deci daca nu m-am facut intzeles: AM NEVOIE DE CONCEDIUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~ by Daniel Codrea on August 5, 2008.

Leave a Reply

 
