oamenii este ca oamenii

zilele trecute, mai cu o saptamana in urma, a trebuit sa trec si eu pe la mai multe institutii publice din minunatul nostru oras. daca pana acuma ma revoltam de mirobolantul comportament al functinarashului roman, acum am ramas adanc “impresionat” de calitatea romanului de rand care calca pragul acestor institutii.

deci daca nu avem in noi nici minimul de bun simt ca problemele personale sa le rezolvam acasa, atunci de ce ar avea functionarii rabdare sa asiste la mii de scene “din dragoste” care se desfasoara in fiecare zi sub ochii lor

nici nu stiu ce ma deranjeaza mai tare

ca tot veni vorba. la posturile anterioare in care rabufneam la adresa functionarilor, am primit commenturi care imi “atrageau atentia” ca sunt roman. pai daca nu noi suntem cei care sa ne cizelam, si sa devenim mai culti prin inlaturarea treptata a necioplirii si a “barbarismelor” intelectuale, atunci cine? sunt roman, si astept sa fiu vazut ca unul. dar asta nu inseamna ca trebuie sa inghit rahat ca sa ma dovedesc a fi unul. si nici nu vreau sa ma gandesc la a ma transforma in cetatean european doar pentru a fi civilizat. inainte de toate suntem cu totii romani. cultura si bunul simt nu tin de o natie, tin de crestere. daca unii nu o au, trebuie luat rahatul ce il tot inghiteam pana acu o vreme si aruncat in capul lor sa se mai “fertilizeze” si stimabilii.

concluzie: imi palce tara asta si imi place sa fiu aici si imi place sa fiu roman si voi arunca in continuu cu rahat in cei ce nusi au locul aici si care nus in stare sa invete un limbaj articulat si un comportament ce nu solicita o infinitate de sinanpse. cine e cu mine e cu mine, cine nu –  e impotriva mea 😛

~ by Daniel Codrea on March 6, 2008.

Leave a Reply

 
