Directii pretioase

Ce in seamna sa lucrezi la stat?

Pai, te cam doare in cot de toti cei din jurul tau, si toate astea plus o alura de superioritate si intangibilitate infecta.

Ieri aveam si eu nevoie sa imi rezolv niste acte la primaria. Si, cum primaria are doua intrari, intru si eu pe prima care imi era in drum (cautam cam. 28), si gasesc doar cam 29 si 30. Ei, normal, ma gandesc ca trebuie sa merg roata si acolo voi gasi ce caut. Ma duc roata, dau de ghiseul de informatii. Gol evident. Intru inauntru, un nene la costum cu un ecuson cu capul dat pe spate. “Domnule, ma scuzati, unde este camera 28”. “Roata a treia usa pe stanga”. Stau si ma gandesc: ma cat de somn mi? Sau cat de aiurea ma simt? Sau, si mai rau, cat de tampit is? Roata, unde se refera nenea, din cate am vazut io, nu exista nici macar o usa pe stanga ci doar pe dreapta. Il mai intreb o data. Poate n-am auzit bine. Ntzzzz. La fel. OK! Ma iau si ma duc roata, again! Intru. Evident mumu usa pe stanga. Stau ma invart, gasesc, ca de , ata ete, ne descurcam noi. Si ajung sa trag si eu o concluzie.

Nu cereti instructiuni la primaria, doar daca puteti sa le decodati: a treia usa la stanga=prima usa la dreapta, dupa care iarasi prima la dreapta, dupa care prima la stanga.

maze.jpg

~ by Daniel Codrea on January 31, 2008.

8 Responses to “Directii pretioase”

  1. E un fel de-a spune: “Alice in tara minunilor” sau tara minulilor in viata lui Alice? Birocratie dom’le … asta este una bucata realitate cruda :-??

  2. unde va credeti copii? sunteti in romania…treziti-va! mergeti in elvetia daca aveti alte pretentiuni

  3. PS: KK vine de la ceva,nu?

  4. Soer ca de la o stare de spirit si nu de la o persoana

  5. de la un clan

  6. dar romanul spera

  7. Si sperantele si credintele se bazeaza pe o oarecare doza de simt social: numeste-l bun-simt, simt de necesitate de conjugare a sinelui, orice, chiar orice ce poate aduna laolalta pe unul cu celalalt.
    De acolo venea si dorinta mea absurda de a putea scapa prin birocratie fara sa ma enervez.
    Nu contest birocratia. Ar fi stupid. Dar birocratia nu presupune ca un adevar general si existenta, mai bine zis, inexistenta, bunului simt minim al functionarului de stat.

    Aici spera romanul din mine.

  8. i understand.. šŸ˜€

Leave a Reply

 
