Somn in papucii statului

M-am saturat pana peste cap sa tot vad stiri despre minunatii nostri parlamentari care ba dorm, ba mananca, ba se scobesc in nas, ba se joaca dea politichia. Dar ei de fapt ce ar trebui sa faca? Nu stiu ei cum se simt, sau care este distinctia pe care o resimnt, dar sa te arate o tara cu degetul ca esti ba tampit si te lasi filmat, ba te doare in cot, …. totusi jena a murit odata cu investirea in functie? Daca da, pai sa ne dea si noua reteta. Si mie mi-ar trebui cate o escapada de la jena ca poate as fi si eu la casa mea.

Daca nici macar o nenorocita de lege nu poate fi votata fara sa iasa la iveala  incompetente, un iz de durere-n cur, un damf teribil de cretinism, atunci de ce ma mai mir ca ii arata in fel si chip? Cred ca  nu voi uita toata viata stirea cand i-au prins pe o mana din ei la interviu, astia evident au sarit ca mustele la miere, si i-au intrebat daca stiau ca apa de la ei din judet contine H2O. Raspunsurile au fost evidente, rezultante a scolii lor politice: “imi pare rau eu nu raspund de curatenia apei din judetul meu”. Oare cum dracu s-or fi simtit copiii astora, vecinii, cunoscutii, sau mai stiu eu cine care au totusi habar de notiuni elementare de “chimie”. Ca numai chimie nu trebuie sa cunosti ca sa stii ca apa=H2O. Si totusi, dupa 18 ani tot acolo suntem, la o succesiune continua, ca o peregrinare la meca politicii. Pai atunci sa ma pun si eu la coada? Sa astept si eu sa “ma ajung” pe un scaun parlamentar? Sa propun si eu hotarari si bugete exorbitante pentru un aparat de lustruit podeaua in Senat?

Sau sa ma multumesc sa fiu mancator de cartofi pai? Unde dracu e dreptatea in ordinea asta? Sau care dracu e ordinea in “dreptatea” asta? Iluminati-ma careva!!!

“Domnii” mei mult “iubiti” va ofer cate un cadou la fiecare:

577.jpg

~ by Daniel Codrea on January 29, 2008.

One Response to “Somn in papucii statului”

  1. Cretinismul e la putere si pe langa. Cam asa se percepe ideea politicului in general. Intrebarea se pune altfe: Daca noi am fi la putere oare cum ar fi? S-ar schimba lucrurile intr-o directie sau alta? Polemica intre un politic si un doctor este transparenta: se operam sau il lasam operat. Polemica “operatiunea” !!!!

Leave a Reply

 
