Scrisu de-a scrie

sau cititu’ de-a citi.

Asa ma trezesc eu azi noapte pe la 4, ca tot omu’ ce dreku, si ma tot invart in speranta unui somn, dar de unde nui nimeni nu cere. Asa ca stau analizez situatia: 4 dimineatza, net din partzi, tv- numai magarii, iaca iau cartea de pe coltul patului si dau la citit.

Spre marea mea surpriza am realizat ca am putut citi mai linishtit si cu mai multa daruire decat in timpul zilei. Asta poate si pentru ca era o linishte de mormant in tot blocul. Nu ca seara la unshpe cand ceva vecin shi-a gasit, cred, ciocanul si se gandea oare la ce foloseshte si a inceput sa ciocane vreo ora. Nu tare, numa’ asha cat sa te scoata din sarite. LA UNSHPE SEARA!!! For cryin’ out loud! Si eu ma mai plictisesc, da nu ma apuc sa ciocanesc in pereti ca sa scap de plictis. Ata ete, poate is eu mai ciudat.

Revenind la lectura. Stau eu asa si citesc. La un moment dat realizez ca totusi e aproape ora la care ma trezesc de obicei si ma gandesc ca n-ar strica un crampei de somn, altfel ziua la berou degeaba ma holb la monitor, ca asta micu tace si nu zice nyik.

Asa ca pun cartea deoparte si ma chinui s-adorm. Da vezi sa nu. Incep sa imi imaginez ca sunt un personaj din cartea rasfoita, ca sunt mare jmeker si lumea e a mea, ca totu-i bine si frumos (aci cred ca deja sforaiam… :D). Cand totu era bine si planu de lupta cu ai rai era pus la cale, ghici ce, imi suna alarma de la telefon. Ptiu drace, vorba unui fost prof’.

Sapoi la ce sa mai citesti nene, cand iti fura si putinul ala timp pe care il mai ai? Ca de ingurgitat valori morale, si de asimilat tipare de comportament, de dezvoltat idei etc., de mult literatura nu mai este “invatzata” ca fiind izvor de cunoashtere. Acu’ saraca de ea a ajuns in mana celor care shi-o permit, aci vorbesc de devoratorii de literatura care au bani sa cumpere ce vor citi, sau si mai rau, a inceput sa insumeze tot felu’ de indreptare si de almanahe care mai de care intelectualiceshte redactate. Ca nu de alta avem: povete de la zana stupizelor, avem manualul celor 10 minute necesare unei vieti puternice, unei dominari a sefilor, unei vieti sexualer bune. Daca le pui toate astea intr-o oala iese ceva de genu ca esti puternic cand ii domini pe sefi in timp ce faci sex cu ei. Mishto treaba, tre’ sa recunosc. Nici macar Sade nu s-ar fi gandit la asha ceva. 😛

Saraca de ea literatura. S-a cam curvit in ultima vreme.  Dau o lacrima pentru tine! Ca de continui sa mai scriu ceva , a parea ca un refren de fara numar-fara numar.

~ by Daniel Codrea on December 19, 2007.

One Response to “Scrisu de-a scrie”

  1. This definitely makes great sense!!!

Leave a Reply

 
