Saturatie

Cu fiecare saptamana care se apropie de putinele zile libere de la final de an simt cum mi se taie picioarele tot mai tare. Ma trezesc din ce in ce mai obosit.

Obosit de tot si de toti. Nu mai suport sa intretin o discutie normala, sa ma comport “civilizat”, sa astept in rand cu restul “lasarea la vatra” dupa un an de munca. Ceea ce pana acum imi aducea bucurii, mometele cu prietenii, o bere, o ceva – acum toate ajung sa imi stea in gat, sa ma zgarie, sa ma faca sa imi doresc sa scap de ele cat mai repede.

Si ce nu inteleg este de ce nu pot sa imi scutur umerii sa mai cada din responsabilitati. Pana acum o vreme aveam de zeci de ori mai multe probleme de solutionat decat am in momentul de fata, si totusi, inca mai suport urma lor, inca le simt prezente in jurul meu. Parca sunt prins in tentaculele grijilor trecute si prezente.

Si normal, intrebarea: “Da’ pana cand, frate???”

Pana se poate. Cam asta e raspunsul cu care m-am lamurit. Pana cand ori uiti de probleme (asta doar in cazul in care te multumesti sa le ai), ori pana cand iti “bagi piciorul in tot” si faci ceva ce in mod obisnuit e doar la rangul de dorinta de neimplinit.

Pai s-atunci cand esti intrebat ca “Ce faci anul asta de sarbatori?”, nu iti vine sa raspunzi ca “imi serbez libertatea”?

Na da’ pan la libertate mai e un pas. Mic, micut, de cateva zile, care musca ca o piranha din rabdare.

Exista totusi un lucru care mai indulceste acest amar al ultimelor zile de munca din an. Bonusul de sarbatori. Na si aci, la unii e cu placere, la altii e cu ciuda ca ei nu iau asa mult, la altii e cu “$%%^&^&* sefu asta iar nu ne da nimica”.

Fiecare cu ce are, nu?

La inca un pic de rabdare si la bonusuri cat mai mari!!! Manati maiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xmas-beer.jpg

~ by Daniel Codrea on December 4, 2007.

2 Responses to “Saturatie”

  1. iara (inca) te plangi?

  2. Nu ca iara.
    TOT TIMPUL!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

 
