Avem cu ce ne mandrii!!! “fara numar, fara numar”

Daca parerea mea personala despre “genul” de muzica fara numar este stiut intre apropiatii mei, mai nou vad ca dezvolt acelasi sentiment si pentru tagma politica a minunatei noastre tarishoare.

Raman din ce in ce mai siderat la ceea ce se intampla pe plan politic. Bine ca si asa suntem o tara care se chinuie pe pragul unui colaps general. Nu ne merge bine nici ceea ce credem noi ca e bine. Dar mai avem si niste “lideri de seama” care vin cu niste declaratii de nu stii pe ce parte sa o suceshti sa ti se para macar de mahala.

Ascultam ieri, si chiar si azi, declaratiile lui Vadim Tudor despre consulul Statelor Unite, Nicholas Taubman. De la bun inceput vreau sa mentionez ca nu tin cu americanii sub nici o forma. Nu am simpatii ascunse pentru ei, si nici adversitate ridicata la rangul de crez. Mi se par o natie ca oricare alta, cu felurile ei proprii de a fi.

Dar cand il aud pe Vadim cu ce declaratii vine, pe care le face si in mod public, fara ocolisuri, stau si ma gandesc daca chiar nu e nimeni in tara asta care sa ii arate usa de la un balamuc. Una e sa ai pareri ferme despre un lucru, sa ai o coloana politica verticala si sa lupti pentru ideile tale (aici includ si nationalismul), dar alta e sa le expui intr-un limbaj si intr-o maniera care depaseste cu mult chiar si incultura unor vedete “high life” ale Romaniei.

Am ramas consternat cand am auzit cum il facea cu ou si cu otet pe consul, dupa ce isi expuse si motivul retragerii demisiei din Parlament, evident, tot pe un motiv mirobolant. Pai cum domnule sa fii sprijinit de 9 MILIARDE de oameni (poate e doar exagera media)? De unde atatia nenea? Ca ii prostie in lume, CLAR, dar nici atata!!!

In rest, toate decurg fara sa schiteze cineva o urma de dezgust la adresa “distinsului tribun”. Poate ca e felul nostru de a fi: “las ca mere’ shi asha”. Sau poate ca nu. Macar auceim din media pe seama cui sa se distreze.

Eu nu mai stiu. Problema e ca nu stiu nici cine ar putea sa ii dea peste “botic” la “distinsul”.

~ by Daniel Codrea on November 28, 2007.

8 Responses to “Avem cu ce ne mandrii!!! “fara numar, fara numar””

  1. Nu numa cei din media se dixtreaza.Si io ma dixstrez aaaaaa HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Asa ca de atata dixtractie care mi se ofera gratuit m-am hotatat sa ma mut din tara ca sa nu care cumva sa raman DISTRAT (pe viata).

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!!!!!!!!

  2. Mda!
    Cred ca ai descoperit motivul exodului din Romania!!!
    :))

  3. eu nu suport faza aia ca “lasa ma ca merge-asha” si vadim sux big time. si eu ma mir ca de atitia ani, inca are fortza sa lucreze ca politician. asta numa daca se imbolnaveste sau moare se retrage, altfel nu.

    mi-a placut faza “in 48 de ore, bag in inchisori toti mafiotzii”…ca si cand nu am stii cu totii cat dureaza o ancheta corelata cu un proces judecatoresc serios. mai grav ca unii oameni chiar cred ca el baga toti mafiotzii la zdup in 48 de ore.

  4. Cred ca aia fac parte din cei 9 miliarde!!! :))
    Si, pe de alta parte, sper sa fie cineva in masura sa il scoata din politica. daca acuma e cum e, cum va fii cand va ajunge si el un batran ramolit? Mi si groaza sa ma gandesc la asta.

  5. Daca tot vrem sa trimitem tiganii in desert, sa scapam de unguri si de evrei, de ce nu am incerca sa scapam si de americani. Propun sa o facem in cel mai rapid si dezastruos mod posibil: un scandal politic international, oricum nu suntem departe de asa ceva. Mai facem cateva declaratii de genul celor promovate de vadim si se retrag americanii de buna voie si nesiliti de nimeni. Traiasca Vadim si La multi ani ( la balamuc)

  6. mo, de cand esti asa angajat politic? serios acu!

  7. Initial am citit 9 milioane si dup-aia m-am speriat ca naiba! Nu au cum sa fie 9 miliarde de sustinatori! Aia ar insemna JUMATE de electorat.
    Pe de alta parte, in afara faptului ca “dl” CV Tudor e extremist (lucru recunoscut), urmeaza un tipar pe care merg politicienii nostri: se petrece un eveniment, urmeaza o suparare mare, urmeaza o declaratie care socheaza (pe cei care mai avem inca un oarecare simt al decentei), isi declara demisia si apoi isi declara razgandirea. Pe urma dispare pentru o vreme.
    Si n-o sa-i arate nimeni lu’ CV Tudor usa la balamuc…inca. Pentru ca inca sta in limitele “normalului” nostru…iar presa TREBUIE sa aiba ce si despre cine sa scrie…

  8. Erata: 9 milioane e jumate de electorat =))

Leave a Reply

 
